Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine egopowerplus-as.com so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-2)

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

S spletno trgovino upravlja podjetje AS Power Equipment d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridružuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanja storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

Registracija

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini egopowerplus-as.com se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: ime in priimek, naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini egopowerplus-as.com.

Naročanje in cene

Spletna trgovina je dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izberete lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa izbranega izdelka ni na zalogi, nam lahko pišete na [email protected] in vas bomo obvestili ali je dobava izdelka mogoča.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so v evrih in vsebujejo 22% DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Navedene cene veljajo samo ob naročilu preko spleta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja v spletni trgovini in fizični trgovini.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca o spremembi obvestili, kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo oz. kupcu omogočila odstop od nakupa. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Izdelke dostavlja pogodbena dostavna služba Gold Ekspres d.o.o., po ceniku, objavljenem na spletni strani egopowerplus-as.com.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupec ob potrditvi naročila prejme elektronsko sporočilo, ki vsebuje vse podatke o naročniku, ponudniku, izbranih artiklih in načinu plačila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Načini plačila in račun

Plačilo je možno na naslednje načine:

  • preko TRR po izdanem predračunu

Kupcu po elektronski pošti izdamo predračun za naročeno blago, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj, ko bo na TRR-ju podjetja razvidno, da je plačilo uspešno izvedeno.

  • s plačilno kartico direktno v spletni trgovini

Kupec je preusmerjen na varno stran sistema, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj, ko iz sistema prejmemo potrditev o plačilu.

  • preko sistema Leanpay za obročne nakupe

Kupec je preusmerjen na varno stran Leanpay sistema, kjer opravi zahtevano verifikacijo in dokonča nakup. Blago bo odposlano takoj, ko iz sistema prejmemo potrditev o uspešni Leanpay transakciji.

Račun za plačilo bo v fizični obliki priložen z naročenimi izdelki na naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški povezani z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Dostava in stroški dostave

Za naročene izdelke, ki so na zalogi, je dobavni rok od 1 do 7 delovnih dni po potrditvi naročila, razen v primeru višje sile. V primerih, ko se zgodi, da izdelka ni na zalogi, takrat vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

Pri dostavi spletnih naročil sodelujemo s pogodbenim partnerjem Gold Ekspres d.o.o., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov.

Strošek dostave naročenega blaga je v letu 2023 brezplačen!

Zamenjava blaga

Če je kupec naročil izdelek, ki mu ne ustreza (prevelik, premajhen, idr.), ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi, nas mora obvestiti v 14 dneh na [email protected]. Po dogovoru nam neustrezen izdelek pošlje kupec na nas naš naslov AS Power Equipment d.o.o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč. Skladno z dogovorom, vam bomo po prejemu neustreznega izdelka, poslali novega, ustreznejšega, če je izdelek na zalogi. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka.

Izdelek, ki ga želi kupec zamenjati, mora biti nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži. Na primer škatla od čevljev ali čelade ne sme biti popisana ali polepljena s poštnimi nalepkami. Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščiti (npr. s plastično vrečko ali drugo kartonsko škatlo). Če ste na primer obutev, oblačila, že nosili in ima izdelek vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to v običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledic ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave lastnosti in delovanja blaga.

Preklic naročila

Naročilo lahko kupec prekliče po e-pošti na naslov [email protected] pred potrditvijo naročila. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po e-pošti sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi ali da izdelek ni več dobavljiv.

Reklamacije, stvarne napake in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali reševati v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), na da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju z nedvoumno izjavo ki jo pošlje na [email protected], iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave: AS Power Equipment d.o.o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč.. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa.

Izdelek, ki ga želi kupec zamenjati, mora biti nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži. Na primer škatla od čevljev ali čelade ne sme biti popisana ali polepljena s poštnimi nalepkami. Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščiti (npr. s plastično vrečko ali drugo kartonsko škatlo). Če ste na primer obutev, oblačila, že nosili in ima izdelek vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to v običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti ta uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledic ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave lastnosti in delovanja blaga.

Stvarne napake

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je pomanjkljivost pomembna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za dajanje v promet,
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za določeno uporabo, za katero ga je kupec kupil, kar je bilo prodajalcu znano ali bi mu moralo biti znano,
  • če izdelek nima lastnosti in značilnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane,
  • če je prodajalec dostavil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je vzorec ali model prikazan samo kot obvestilo.

Če se je na izdelku, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, pojavila stvarna napaka, imate možnost reklamacije. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice, če nas o napaki obvesti v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu, ki se pokažejo po 2 letih od prevzema.

Plačilo za izdelke, vrnjene zaradi nastale škode ali napake (če ta dejansko obstaja), vam bomo povrnili v celoti (brezobrestno) kot smo ga na računu zaračunali, vključno s stroški dostave in stroški, ki so nastali pri vračilu izdelka. Plačilo vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno – v primeru bančnega nakazila ali po povzetju na vaš TRR in v primeru plačila s kartico kot vračilo na kartico. Denar vam bomo nakazali v 10 delovnih dneh. 

Če bo reklamacija zavrnjena, vas bomo o tem obvestili in vas pozvali na prevzem izdelka. Če ste izdelek, ki ga reklamirate kupili v akciji, vračate, ker je z njim nekaj narobe, vam bomo vrnili sorazmerni delež vrednosti izdelka znotraj te akcije, torej toliko kot ste zanj plačali.

Radi bi vas opozorili, da se izdelki lahko razlikujejo tako med seboj, kot tudi od tistih na fotografiji. Možna so manjša odstopanja, saj je popolnoma enake izdelke nemogoče zagotoviti.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili opisanimi v politiki zasebnosti. Politiko zasebnosti si lahko ogledate tukaj

Pritožbe, reklamacije in informacije

Za morebitne pritožbe, reklamacije in informacije, povezane z našimi storitvami, nam lahko pišete na e-naslov [email protected] ali na AS Power Equipment d.o.o., Brezence 2, 8216 Mirna Peč.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Honda Power Equipment

Official Honda Power Slovenia